Tuesday 25 June 2013

FBI Rukavice - Knjiški moljac u špajzu

Kao i uvek kada se izabere blog za FBI Rukavice, odmah prelistam blog, izaberem, odštampam recepte za probu, a onda mi dva meseca prolete i ja stignem da probam samo mali deo toga. Tako je bilo i ovog puta, pogotovo što su se ovoga puta 'rukavice' poklopile i sa krajem školske godine. Trebalo je propratiti sve završne predstave, priredbe, sašiti kostime, naučiti tekstove... 
Od Sanjinih recepata izabrala sam uglavnom jela sa mesom, da na kraju nisam probala ništa od toga. Ali tu su, odštampani i biće probani u neko skorije vreme sigurno. Za sada sam probala dva recepta, uz brodiće sa sudžukom koji su se već odomaćili kod mene, a koje sam pravila pre ovih rukavica.
U svakom slučaju, svima preporučujem blog Knjiški moljac u špajzu, jer kod Sanje ima za svakog po nešto...
(Za recept klik na naziv)

Keks sa cimetom i čokoladom

Odlični keksići, lako se prave, a deci se naročito sviđaju. 

Američke palačinke

Pravim ih već dugo, po Džejmijevom receptu. Sada sam ih pravila po Sanjinom receptu koji se isto odličan. Pošto volim da se igram sa njima (nekad ih pravim sa cimetom, nekad sa čokoladom, bananom) ovoga puta sam ih pravila sa jabukom koju sam izdinstala na maslacu sa malo šećera i cimeta i dodala u testo. Poslužila uz karamel sos-fantazija!

Brodići sa jajima i sudžukom

Kao što sam rekla, već su se odomaćili kod nas i nema ko ih nije probao. I njih kombinujem sa čajnom ili običnom kobasicom, šunkom... Mekani iznutra, a krckavi spolja - odlični!



7 comments:

  1. predivan izbor...naravno i prezentacija

    ReplyDelete
  2. čini mi se da sam ostavila komentar..ali, nema veze ako i ponovim: izvrstan izbor i prezentacija...jako mi je žao što ja nisam našla strpljenja za učestvovati u ovom krugu iako jako volim i cijenim sanju i njen blog....

    ReplyDelete
  3. Sve predobro izgleda, cimet keksici su mi bili isto na listi za probu, moram ih jednom napraviti... diiivne fotkice!:))) p.s. kod mene na blogu imas nagradicu, ako zelis da ucestvujes.:)) kiss

    ReplyDelete
  4. Mnogo volim ovu igricu iako ne stignem sve da isprobam stavim pod bookmark sve što planiram i tako lepo istražim blog od početka do kraja. Mnogo nas ima pa je to sada baš teško. I mi smo se navukli na brodiće, mnogo dobra ideja.

    ReplyDelete
  5. Sve ti je super!
    Hvala ti draga na probanju recepata, posebno mi je drago kada čujem da su se neki recepti odomaćili!

    :)

    ReplyDelete