Friday 31 May 2013

KuVarijacije - Koh

Ovomesečna tema za igru KuVarijacije je Koh po Jeleninom receptu sa bloga Food For Thought. Koh i ja imamo dugu istoriju. To je bila poslastica koja je obeležila moje detinjstvo i mama ga ja baš često spremala, a mi se nismo bunili. Kada sam ja počela da kuvam za mene i dragog nisam ga spremala, jer ga Nikola nikako ne voli, ali baš nikako (iako ni sam ne zna zašto). Kada je moja Milica malo porasla počela sam da ga spremam, jer znam da ga deca obično jako vole. I ona ga voli. Dok jednog dana nije došla iz vrtića i rekla:" Mama, danas smo za užinu imali koh,mnoooogo je bolji od tvog!" I eto meni razočarenja. Nakon toga sam ga pravila još par puta, ali bi mi ona uvek rekla:"OK je, ali nije kao onaj iz vrtića." Iz protesta nisam ga više spremala :) Do sada... I baš me je interesovala njena reakcija. Dovoljno je reći da ga je pa skoro celog sama pojela. Svaki čas bi otvarala frižider i uzimala po komadić. Tako da sada i ja znam da pravim koh kao tete iz vrtića. Iskreno, ja ne vidim neku razliku u odnosu na mamin, ali ko će dokučiti dečiji mozak. U svakom slučaju, koh je jedna super poslastica, brzo se pravi, sastojke uvek imate u kući, a odličan je za leto kada je dobro raslađen. Probala sam ga sa džemom od jagoda, ali meni se ipak nekako najviše sviđa u nekoj vulgaris verziji bez ičega. Jeko, hvala na receptu u moje, a najviše u Milicino ime!

Koh (klik za recept)



4 comments:

  1. Irena, e baš mi je drago za Milicu što joj se dopada. Ma deca su ti čudne biljke, nekada im kažeš da je nešto specijalno, po nekoj recepturi iz neke bajke i sve pojedu a i imaju periode kad nešto jedu, nešto ne. Ukusi se menjaju ali je važno kako sam skoro čula da ako dete nešto ne voli roditelj bude uporan i ponudi bar 5 puta to isto, jer se mozak navikne posle nekoliko puta na novi ukus i prepozna ga. Ja još uvek pamtim ono plehano posuđe iz vrtića i ukus onog šerbeta koji smo pili i sva se ozarim kad vidim kafanske limene tanjire. Iz njih se uvek slađe jede.

    ReplyDelete
  2. U vrticu je uvek sve sladje sa drugarima, moj omiljeni slatkis iz tog perioda, koga se i dan danas secam, bio je puding od cokolade, mama je isto lepo pravila ali onaj iz vrtica je bio poseban.:)) Divan ti je koh, socan i vazdusast bas kako treba da bude, mislim da cu onaj drugi tanjiric poneti sada sa sobom.:))

    ReplyDelete
  3. mislim da bi moj malac ovo volio

    ReplyDelete
  4. Koh si jako lijepo napravila i baš mi je drago da je ovaj put prošao kod Milice i da joj se tako svidio !

    ReplyDelete