Wednesday 13 February 2013

'Red Velvet' srca / Red Velvet Hearts

Red velvet torta za Dan zaljubljenih. Znam-kliše! Ali imam želju već dugo da napravim ovu tortu, tako da mi je ovaj dan bio samo izgovor. A pošto moja Milica svaki praznik shvata veoma ozbiljno, nešto srcasto sam morala da napravim. Ko zna šta će mi tražiti za Dan državnosti :)

'Red Velvet' srca
Please scroll down for English

Potrebno za testo:
  • 4 jaja
  • 150gr šećera
  • 1 kašika ulja
  • 2 kašike jogurta
  • 1 kašičica sirćeta
  • 2 kašike crvene boje (tečne)
  • 65gr brašna
  • 1,5 kašika gustina
  • 25gr kakaa u prahu
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • prstohvat soli,vanila
za fil*:
  • 75gr krem sira
  • 150ml slatke pavlake (nezaslađene)
  • 100gr šećera u prahu ili prema ukusu
Priprema:
Zagrejte rernu na 180C. Veliki pleh obložite papirom za pečenje.
Penasto umutite jaja i šećer (oko 5'). Dodajte ulje,jogurt,sirće i boju.Posebno prosejte brašno,gustin,kakao,prašak za pecivo pa ga lagano mešajući dodajte u jaja.Na kraju dodajte i so i vanilu.Masu sipajte u pleh i pecite oko 15'. Koru ostavite da se ohladi.
Za fil umutite krem sir,pa dodajte pavlaku i šećer.Sve umutite.
Kalupom isecite koru na srca,pa spajajte po dva srca između premazana filom.Filom premažite i strane i vrh srca.
Ostatke od kore sameljite da dobijete mrvice.Uvaljajte srca u mrvice.Ohladite.

*Ja sam napravila duplu količinu fila.Ispekla sam obične mafine i premazala ih filom.Dve muve jednim udarcem!



Red Velvet Hearts

Ingredients for the sponge:
  • 4 eggs
  • 150gr sugar
  • 1 tbsp oil
  • 2 tbsp yogurt
  • 1 tsp vinegar
  • 2 tbsp red food coloring
  • 65gr flour
  • 1,5 tbsp cornstarch
  • 25gr cocoa powder
  • 1 tsp baking powder
  • a pinch of salt,vanilla
for the filling*:
  •  75gr cream cheese
  • 150ml heavy cream
  • 100gr powdered sugar or by taste
Directions:
Preheat the oven to 180C. Line a big baking pan with parchment paper.
Beat the eggs and sugar until frothy and light (about 5').Add the oil,yogurt,vinegar and food coloring. In a separate bowl sift the flour,cornstarch,cocoa powder and baking powder. Slowly add to the egg mixture. Finally add the salt and vanilla.Pour the mixture to the prepared pan and bake for 15'. Leave to cool.
For the filling, whip the cream cheese.Than add the cream and finally sugar.Beat until stiff peaks are formed.
With the cookie cutter cut the sponge into heart.
Sandwich two hearts with the filing. Spread the filling on sides and top of the heart.
The leftovers of the sponge grind into crumbs. Roll each heart into the crumbs. Chill.

*I made a double batch of the filling.Bake the regular muffins and top it with the same filling.

17 comments:

  1. Mmmm, stvarno prelepo izgledaju.Jao Milica je preslatka. Čekaj, tvoja srca su u stvari mafini premazani kremom. Super ideja. Ja imam još malo alkalnog "Dutch processed" kakaa koji čuvam da napravim red velvet bez dodatka boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma Milica je mnogo smešna. Naljutila mi se što sam pojela jedno srce,a nije Dan zaljubljenih. Ne,Zoko,nisu mafini,kora,isečena u srca pa spojena.Ne znam za druge recepte ali ovaj mi se sviđa..

      Delete
  2. Dok nisam probala maskarpone sir mislila sam da je Red Velvet "onako" kolač a sad vjerujem da je jako ukusan. Moram da ga jednom probam.

    ReplyDelete
  3. Meni jako fino, a krasno izgledaju ta "čupava" srca :)

    ReplyDelete
  4. Jako pufasto izgledaju, super su

    ReplyDelete
  5. nikako da probam napraviti taj red velvet, tvoja srca izgledaju krasno :)

    ReplyDelete
  6. izgleda jako atratktivno, pa nek je 100x klišej!

    ReplyDelete
  7. hahaha past će torta u obliku zastave hahaha
    predivan ti je blog,super idejice i pratim te od sad <3




    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hehe, Milica je preslatka :) Red Velvet kolač odavno želim isprobati, pa nikako... Originalno u obliku srčeka!:)

    ReplyDelete
  9. Red velvet je i na mojoj listi želja za isprobavanje, a ova srca su mi tako dobra i jako lijepa u ovom čupavom izdanju !

    ReplyDelete
  10. Kako se dolazi do linka u Bazaru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam na koji link mislite?

      Delete
    2. Pa videla sam da na web strani magazina BAZAR stoji vas SWEET AND SALTY zastitni logo i preko njega sam izasla na vas blog iako vas i ovako pratim vec pola godine
      pozdrav iz Subotice od Anke

      Delete
    3. Hvala,Anka! Reklama je bila kompenzacija od strane Bazara. Izgleda da više ne važi :)
      Nadam se da na mom blogu možete naći nešto po svom ukusu. Veliki pozdrav!!!

      Delete
    4. Pa postoji juce sam videla...........

      Delete
  11. Nikako da isprobam Red Velvet. Ova tvoja srca ovako "cupava" izgledaju baš romantično!

    ReplyDelete