Monday 18 February 2013

FBI Rukavice - Mimi's Kingdom

Nikad mi FBI Rukavice nisu brže prošle.Dok su prošli praznici,silne neke porodične proslave, već je bila sredina februara,a u mom folderu Mimi samo kubanski hleb.Iako se ne opterećujem igricama,FBI Rukavice volim da ispoštujem,jer znam koliko to znači izabranom blogeru.Ovoga puta sam imala i obavezu,jer je Milkica jako lepo ispoštovala moje rukavice i htela sam da joj uzvratim ako ne većom,a ono barem istom merom.
Tako da sam ovog vikenda zasukala rukave i ušla ponovo u Mimino kraljevstvo.U pomoć mi je pritekla i moja Milica koja obožava da pravi keksiće,a kod Milkice smo našli baš one koje ona voli.Bez daljeg odugovlačenja,izvolite u Mimino kraljevsto na moj način...
(Linkovi su u nazivu recepta)

Kubanski hleb

I ja sam jako slaba na domaći hleb,kao Mimi, i uživam da ga pravim.Tako da je prvo ovaj hleb došao na probu.Odličan,sa krckavom korom,mekanom sredinom i minimalnim vremenom pripreme.

Brokoli u finom sosu

Izvrstan prilog za sve ljubitelje ovog povrća.Brzo se sprema,a sos sa sirom se savršeno uklapa.Predivno...

Krekeri sa sirom,ruzmarinom i orasima

Ovo sam spremala za drage prijatelje i recept je dobio samo pohvale.Kombinacija iz snova...

Rendžer keksići

Ovaj recept je kao što sam već rekla izabrala Milica.Chocolate Chip Cookies često pravimo u kući i zbog toga volim da isprobavam nove recepte.Kod mene su bez kokosa, a sa malo više pahuljica.Potamanili smo ih onako vruće,jer su mmmm...

Konačna ocena,odličan 5+!
Naravno,ovo nije kraj mom druženju sa Miminim receptima,vrlo brzo na redu je i fina pita.
Mimi,hvala puno,unapred se radujem budućim tvojim receptima i samo nastavi tako!

6 comments:

  1. Finu pitu sam jučer napravila i pojeli smo ju još onako toplu.
    Meni je ovaj krug gori nego tvoj, evo fina pita je jedino što imam, mada imam u planu isprobati još neke recepte. FBI rukavice su igrica koju obožavam i nikako ne propuštam, tako da moram i ja sljedeći vikend zasukati rukave.
    Vidim da vas je dosta radilo kubanski kruh i krekere, sad mi je baš žao što ih i ja nemam u planu.

    ReplyDelete
  2. Mimi zbilja ima divne recepte, svaka joj čast. A jako su lijepi i u tvojoj izvedbi, a iako ja ne sudjelujem u igricama, volim uvijek pogledati sve verzije recepata. Morat ću onda ove krekere raditi, jako me mame :)

    ReplyDelete
  3. Draga Irena, puno ti hvala! :) Jako mi je drago da su ti se izabrani recepti dopali. Posebno me veseli da je Milica pravila keksiće! :) Ona je prava mamina naslednica... Rendžeri su u našoj kući definitivno omiljeni.
    Nisi trebala osećati obavezu da spremiš puno stvari. :) Ja sam zaista uživala u istrazi tvog bloga. A tek sada vidim koliko je lepo kad ti se blog istražuje i koliko to radosti donese...
    Puno pozdravljam i tebe i Milicu, a i ostatak ekipe... :)

    ReplyDelete
  4. Mislim da ce nam se i Milica vrlo brzo pridruziti u blogerskim vodama i krenuti maminim stopama.:)) Sve ste fino napravile i bas volim sto smo izabrale skicne recepte, idem sada da pogledam te keksice a vam saljem veeeeliki pozdrav!:)))

    ReplyDelete
  5. Joj, izbor za +5! Sve jedno ljepše od drugoga. Naročito mi se sviđaju krekeri, pa to i Pinam. No, kod Mimi je najteže - što ne izabrati, zar ne?

    ReplyDelete
  6. Jako mi se sviđa tvoj izbor iz Milkicine kuhinje, brokule u finom sosu sam probala i super su mi. Kod tebe mi sve odlično izgleda, ali keksići posebno osvajaju !

    ReplyDelete